Kosketus on siitä hassu asia miten erilaiselta se voi tuntua. Kun tää herra H koskee muhun, se tuntuu aina kivalta. Jo pelkkä käden hipasu saa hymyn nousemaan huulille. Musta aina tuntuu että voisin jäädä ikuisesti siihen hetkeen kun hän puristaa mua tiukasti. Ja on selvää ettei tietenkään tunnu mitenkään ahdistavalta, vaikka hän pitäisi kuinka tiukasti kiinni. Haluaisin vain hänen pitävän vielä tiukemmin.

Sitten on se epämielyttävämpi kosketus. Toisinaan hipaisukin nostattaa ihokarvat sillä huonommalla tavalla pystyyn. Ja ahdistus kuristaa heti kurkkua jos halaa liian tiukasti. Tulee tunne että on vangittuna, eikä pääse irti jos haluaa. Sitten kun kosketus ei ole hipaisu tai halaus on se vielä tukalampaa. Usein baarissa kohtaa miehiä jotka haluaa koskea. Ei ole todellakaan yks eikä kaks kertaa kun joku tulee tanssilattialla puristamaan persettä. Välillä on ihan vaan hauskaa jos joku tulee tanssimaan ja pitää siinä vähän kiinni. Kunhan sen tekee hyvän maun rajoissa. Toki voi hiplailla ja lääppiä ihan niin paljon kuin haluaa jos MOLEMMAT haluaa.

Koin tuossa jonkun aikaa sitten todella tukalan tilanteen. Baarissapa hyvinkin yksi TUTTU mies halusi koskea vähän liikaa. Usein miehet on vielä vähän vahvempia ja se tekee asiasta entistäkin ahdistavamman. Tajuaa ettei oikeasti pääse irti jos haluaa. Ja kännissä ei aina ole halua päästää irti. Kaikki alkoi siinä seurueessa tanssimisella ja tanssiessa käsistä kiinni pitäen. Ihan perus hauskan pitoa. SIllä miehellä alkoi mennä aika lujaa. Alkoi perseet ja tissit kiinnostaa. Ei mua aluks suututtanu sellanen pieni koskeminen, hän kuitenkin teki sitä muillekin ja ei kovin paljoa koskenut. Jossain vaiheessa se vaan alkoi muuttua. Tuntu todella ahdistavalta, kun hän koski paidan ALTA rintoihini ja kun hän alkoi mennä muutenkin hameen alle. Yhdessä kohtaa yritin saada häntä irroittamaan, mutta hän vain sanoi että haluaa kokeilla mitä ainetta alkkarini on.. Tiedän että olisi pitänyt tehdä isompi numero, kenelläkään ei ole oikeutta tuollaiseen. En vain kehdannut pyytää keneltäkään apua tms. kun oli kuitenkin tuttu kyseessä. Eikä se siinä humalassa niin vakavalta tuntunutkaan vielä. Vähän kuristi kurkkua kun hän ei heti irrottanut otetta. Jossain kohtaa hän yritti suudella mutta uskoi kun työnsin hänet pois.

Vähättelin siinä jotenkin tilannetta. "kaikki nyt on kännissä tollasia" tai "mä varmaan ite provosoin tai jotain". Aamulla mul oli tosi nöyryytetty olo. Ensin must tuntu et oon pettäny herra H:ta. SIt tajusin et enhän mä tehnyt mitään, mä vaan yritin estellä ja mua yritettiin koskea väkisin. Hän onneksi lopetti tuon pois työntämisen jälkeen. Mies on minua huomattavasti vanhempi, se ehkä lisäsi tilanteen kamaluutta. Mulle vaan jäi tästä nyt myöhemmin tosi outo olo. En tiiä auttaisko jos keskustelis sen mihen kanssa, mutta nyt just en kyl vielä oo valmis näkemään ollenkaan. Nyt oon vähän päässyt tilanteesta jo yli.

Mua on aina ahistanut jos joku mies ei päästä irti. Mulle ei oo ikinä mitään erityisesti tapahtunu, mut silti mul tulee pakokauhu jos vähänki tuntuu etten pääse irti. Vaan jos luotan en ahdistu. Siks mua ei ikinä ahista herra H:n kanssa. TIiän ettei hän tekis mulle mitään mitä en halua. TIiän etten oo tän kokemuksen kanssa yksin. Monilla on kokemuksia, mutta niistä ei puhuta jos ei tuu jonkun saman kokeneen kanssa puhetta. Mä en tiiä miks tällasissa aina syyttää ekana itteään? Miks aina hävettää eikä halua kertoa kellekkää? Miks haluu suojella tekijää ? Tää ei oo niin vakavaa mitä jotkut on kokenut, mutta halusin kirjottaa tästä koska oon ahistunut tällasesta ennenkin. Toivoisin vaan, että kaikki muistaisi humalassakin kunnioittaa toisten omaa tilaa.