Tää aamu alko vaan jotenki niin toivottomalla fiiliksellä. Nousin kai vähän väärällä jalalla.. En saanut oikein nukuttua viime yönä. Ensin en vain saanut unta ja sitten mietin kokoajan että kohta pitää herätä enkä meinannut enää uskaltaa nukahtaa. Ja kun vihdoin nukahdin heräsin kokoajan katsomaan kelloa.. Siinä vaiheessa kun kello soi niin olisi kyllä kevyesti saanut nukuttua..

Mietin taas kerran tätä juttua herra Hn kanssa.. Yksi kaverini painostaa kokoajan jättämään hänet.. Se on ärsyttävää mutta hänellä on pointtinsa ja tiedän että ainakin osa hänen kannoistaan on ihan totta. Veikkaan vaan että hän haluaa minustakin sinkun kun on itse... Mutta niin, ei nähty taas oikein viikonloppuna. Nähtiin vain äkkiä ja tiedän että olin itse hieman kylmempi kuin piti. Harmitti vain hirveästi kun olisin halunnut viettää kunnolla aikaa ja nukkua hänen kainalossaan.. Mä en voi tajuu miten se on sekottanut mun pään näin.. En haluu enää ajatella mitään muuta.. Sekoon varmaan lopullisesti kohta :D Ja mun piti lopettaa yli analysointi..

Nyt iltaa kohden on kyllä fiilikset parantunut. Näin tossa paria kaveria. Olin jo vähällä perua koko jutun kun tuntui ettei jaksa vetää naamalle mitää feikki hymyä ja todellakaan ei hymyilyttänyt oikeesti. No jotenki sitte sain itteni lähtemään. Ei se sitte nii vaikeeta ollutkaan, oikeestaan fiilis nousi heti kun nähtiin. Tiiän kyl et mulle tekee vaan tosi hyvää kun on paljon ohjelmaa, vaikka aluks aina vaan ahistun ja yritän vetäytyä kotiin lukkojen taakse piiloon kaikkea :D Alku päivän vaan teki mieli itkeä kokoajan. Tuli taas vaan se olo et oon niin erilainen kun kaikki muut ihmiset. Nyt kun sain taas itteni ryhdistäytymään niin kaikki sujuu kyllä paremmin.

Oon itseasias huomannut et mul on joku maanantai masennus. Lähes jokasena maanantai aamuna mun vaan tekee mieli itkeä ja kaikki tuntuu toivottomalta. Aina sillon vaa tuntuu et taas alkaa uus viikko ja kaikki vaa lipuu ohi. Ja maanantaisin töihin meno on kamalaa. Mietin vaan sitä et 5 päivää töitä.. Vois ens maanantaina yrittää vaan ajatella et uus viikko ja uudet mahollisuudet :D