Apua. Oon siis etsinyt omaa kotia nyt muutaman kuukauden. Tai no olen sitä jo vilkuillut pidempään aikaan, mutta nyt alkuvuodesta olen tosissani etsinyt sitä. Kävin neuvottelemassa asuntolainan ja kävin parissa näytössä. Aluksi tuntui että oli monta ihan lupaavaa kämppää, mikään ei vaan sitten ollut ihan täydellinen. Oli tulossa remontteja tai sitten oli juuri tehty remontteja ja nehän nosti myyntihintaa. Välissä turhauduin jo täysin. Olisin halunnut muuttaa heti :D

Nyt on oikeastaan parikin vaihtoehtoa. Lähetin äsken jo kysymyksiä yhdestä kämpästä mitä olen käynyt katsomassa. Ja huomenna menen vielä katsomaan yhtä. Kohta tulee jo valinnan vaikeus :'D Ekaks olin ihan innoissani kun löysin sopivia kämppiä joiden osto voisi onnistuakin. Nyt yhtäkkiä päälin tunne on kauhu. Olen aiemmin ottanut näyttöihin äidin mukaan, koska eihän mulla oo mitään kokemusta kämpän ostosta. No tähän viimeisimpään näyttöön hän ei tullut mukaan. Silloin tajusin että joudun tekemään päätöksen itse. Tai siis joo kyllähän mä sen nyt oon tiennyt, mutta tajusin etten oikeastaan voi kysyä edes kenenkään mielipidettä. Päätin nyt mennä huomenna katsomaan yksin, koska joudunhan yksin sen ostonkin tekemään ja minullehan se kämppä tulee :D Nyt fiilis vaihtelee, tavallaan odotan vain innolla ja toivon että saan nopeasti kämpän mutta tavallaan en vain haluaisi lähteä tästä mihinkään.. Tykkään tästä kämpästä ja tässä on kivat naapurit ja rauhallista. Mitä jos seuraavassa ei olekaan?

Meillä on nyt mennyt herra H:n kanssa edelleen hyvin. Hän tuntuu hieman vastaiselle muutosta, mutta eipä hän mitään yhteen muutostakaan ole puhunut.. Ja haluaisin kyllä jokatapauksessa ensin asua yksin. Tuskin tilanne paljon muuttuu kun muutan, voi olla että muuttuu paremmaksikin kun asun sitten kanssa "omillani".

Joudun nyt alkaa ihan tosissaan miettimään teenkö tarjouksen ja millaisen. Apua :D Mitäs jos tarjous hyväksytään? Sitten olisi muutto edessä. Toisaaltaan oiskin ihan kiva saada muutettua ennen kesää. :)