Ulkona on niiiiiin ihanan keväistä, vaikka vielä vähän kylmä onkin. Mä yleensä stressaan lähinnä alkavaa allergiaa mitä keväisemmäks muuttuu, mut nyt mä oon jotenki ihan kevät fiiliksissä. Oon vaan niin innoissani kun aurinko paistaa :D Mä kyl kuulun niihin ihmisiin joiden mielentilaan sää vaikuttaa tosi paljon. Huomaan että oon heti paljon virkeempi kun on tällanen keli. Ja kohta on jo vihdoin kesä :)

Mä oon yllättäny kyl itteni et oon vieläkin pysynyt positiivisena. Jotenki must vaan tuntuu et oon oikeesti alkanu päästää irti vanhoista asioista. Ja mikä parasta oon onnistunut vähentämään huomattavan paljon turhuuksista stressaamista. Huomaan kyllä et on aika paljon asenteesta kiinni millasta elämä on. Jos jää vellomaan jokaiseen pikku ongelmaan niin tottakai ne vaan suurenee. Mul on yks läheinen joka on todella negatiivinen. Välillä huomaan ärsyyntyväni sen jutuista ja tekis mieli vaan sanoo et ei oo ihme et on noin vaikeeta ku näkee kaikesta vaan huonot puolet ja jos jotain hyvää löytyy niin kääntää senkin huonoks. Mut sit mä vaan yritän muistaa et oon ite ollut just samanlainen. Ja silloin suutuin tosi paljon jos joku tuputti mulle positiivisuutta :D

Joo myönnetään kevät ei oo ainoo asia mikä mut saa hyvälle tuulelle. Mä olin viikonloppuna herra H:n kanssa. Sen kanssa oli jotenkin erityis ihanaa olla, Vaik ei mitää hirvee erityistä tapahtunutkaan, mut silti. Kerranki oon ollu stressaamatta meiän juttua. En oo yhtään ollut mustasukkanen mistään enkä oo panikoinu mihin tää juttu menee vai meneekö enää mihinkään.

Nyt mä oon kyllä huomannut ikävä kyllä mun parista kaverista, että ne oikeesti masentaa mua. Oon ennenki huomannu niitten jutuista et tuun vaan huonolle tuulelle yms, mut nyt en oo kumpaakaan nähnyt eikä olla puhuttu ollenkaan niin huomaan että oon pysyny ilosena. Molemmilla on jotenki tapana nostaa itteään polkemalla toisia alas. Yks muu mun kaveri kerran sanoki et ne on sellasia, mut mä tietty en uskonu sellasta ja aattelin et se vaan ei ite tuu toimeen niitten kans. Mut jos oon vaik ilonen jostain mitä herra H on tehny, tulee melko varmasti molemmilta kommenttia "niin, mut ootteks te nyt sit vieläkään puhunu yhteen muutosta" tai "ootko nyt ihan varma ettei sil oo toisia naisia. Hyvin voi olla et sil on". Paras ehdotus oli "Pyydä joku sun kaveri menee iskee sitä vaik baarissa ni sit näät et lähteeks se toisen matkaan".  Ja yleensäki jos oon ilonen jostain, niin ne yleensä keksii jotain et siit menee ilo. Joko sielt tulee kommenttii mist tulee huono omatunto et oon jotain vaik saanu tai sit vähättelyä.

Mä oon kyl yllättyny siitäki et oon onnistunu pääsee turhista ja ikävistä velvollisuuksista eroon. Tottakai kaikilla on velvollisuuksia mistä ei pidä, mut mul on aina ollu tapanu kasaa itelleni kaikkea mihin vaan ei voi sanoa ei. Ja sit oon viel ottanu niist sellasen pakon et on kauhee stressi tehä ne ja jos en oo pystyny/ehtiny ni oon sit potenu siitä omantunnon tuskia välillä jopa useamman päivän.. TIiän et mua on ollu tosi helppo käyttää hyväks ku oon tällanen. Mut nyt oon vähän oppinut pitämään puoliani. Kyllähän muutkin peru asioita eikä niille suututa siitä, niin miks mä en vois.

Täytyy ehkä lähteä vähän ulos purkamaan energiaansa, kun ei taas tiiä kauan näin nätti ilma kestää. :)