Fiilikset on kyllä nyt ollut pääsääntösesti paremmat. Oon taas saanu itteni aika hyvin liikkeelle. Oon nähnyt kavereita ja keksinyt aika paljon kaikkea kivaa tekemistä.

Välillä aina fiilikset katoo yhä. Herra Hn kanssa ei oikein asiat oo edistynyt. Tuntuu et meiän juttu vaa jumittaa. En ees tiiä mitä tapahtu yhtäkkiä. Justhan mä täälläkin hehkutin miten täydellinen se on.. Ei olla vieläkään puhuttu kunnolla. Tiiän et täs on ollut vähän kaikenlaista mut väkisin tulee mieleen et toimiiko tää juttu? Oon ehkä analysoinu vähän liikaa tätä juttua päässäni. Hän ei oo koskaan ollut kovin hyvä puhumaan. Oon vaan tosissaan ruvennut miettii et onko tää sitä mitä haluun. Välillä vaan tuntuu paremmalt idealt vaa antaa olla. Mut sit ku taas mietin meiän yhteisii hetkii niin en todellakaan haluais päästää irti. Mut jos on varmaa et täst ei koskaan tuu mitään kovin vakavaa ni oisko vaa helpompaa olla pitkittämättä asioita.. Mä kuitenki haluisin yhteisen kodin, ehkä mennä joskus kihloihin ja naimisiin. Enkä tiiä halutaanko me samoja asioita. Enkä tiiä sopiiks mulle oikein tälleen pidemmän päälle tällanen ettei puhuta koskaan mitää kunnolla..

Oon ehkä jollain tasolla alkanu jo luovuttamaan. Ei olla tällä viikolla nähty. Ei oltais mitenkää ees voitu nähä, mut silti. Mä oon yleensä se joka panostaa suhteeseen. Kyllä hänkin välillä toki panostaa, mutta i ei yhtä usein. Mun on muutenkin vaikea pysyä pirteenä ja olla vajoomatta taas niin en tiiä tekeekö tällanen ns epävarma suhde hyvää ?

Yritän nyt selkeyttää ajatuksia ja ens kerralla kun nähdään niin oikeesti puhua. Tiiän vaan et sit ku pääsen kainaloon yms, tuntuu ettei mull ollukkaan mitää sanottavaa.. Mietin jo jos kirjottais kirjeen missä kysyis kaikki asiat ennenku menee juttelemaan :D Joku siinä miehessä vaan saa mut aivan sekasin..

Toinen mikä vähä vei fiiliksiä oli faija. Hän oli taas tainnut ottaa muutaman liikaa.. Tuntuu et hän elää taas jossain mun lapsuus ajoissa. On vähän rankkaa kokoajan miettiä mitä oli 20 vuotta sitten :D Ja taas tunti kyllä olonsa rikolliseks kun on kasvanut aikuiseks...

Nyt ei auta kuin odotella mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. :)