Hei vain. Tänään on aika monelle selvinnyt pääsikö opiskelemaan vai ei. Olen tottakai onnellinen kavereiden ja tuttujen puolesta, mutta jotenkin aina on vähän masentavaa kuunnella mihin kukakin lähtee opiskelemaan. Ei mulla ees pitäis olla mitään syytä valittaa kun en itse minnekkään hakenut.. Tällaisina päivinä vaan tuntuu ettei omalla elämällä ole mitään suuntaa. Oon vaan suoraansanoen ihan helvetin kateellinen ihmisille jotka tietävät mitä tahtovat. Joillain on ollut jo pienestä pitäen selvää mitä haluaa tehdä. Mä halusin pienenä eläinlääkäriksi, sit mä halusin tanssijaks, sit kilparatsastajaks, sit iha vaa ratsastuksen opettajaks yms. Oon monta kertaa innostunut hetkeksi jostain ja sit se ei ookkaan enää tuntunut yhtää mun jutulta. Oon vähä miettinyt jos kävis jonkun meikkaaja-maskeeraaja koulun, mut en mä sillekkään ajatukselle oo mitään tehnyt :D Ois vaan nii kiva innostuu jostai aidosti. Vähä masentava ajatus olla samassa työssä eläkkeeseen asti ihan sen takia ettei vaan koskaan keksiny mitä haluu tehä..

Tuntuu että ne jotka ei hakenut kouluun tietää muuten mitä tekee. Jotkut on jo opiskellut mitä halusi, jotkut opiskelee parhaillaan ja jotkut vaan on jo työssä mistä pitää. Sitten on ne jotka tekee vaan jotain työtä elääkseen ja keskittyy muihin asioihin. Must tuntuu et teen työtä ku on pakko ja vapaa-ajalla vaan toivun seuraavaa työpäivää varten. En tiiä miten ja millon päästin nää ajatukset valloilleen mut nyt vaan tuntuu tosi turhauttavalta. Mietin tätä mun suhdetta herra H:n kanssa yhä. Juttelin eilen kaverin kanssa jolla on uusi ja niiin ihana parisuhde. Tuntuu vaan et itelle ei tapahdu mitään kivaa eikä mikään suju.. Monet on nyt viimeaikoina menny kihloihin tai muuttanu yhtee. Tai sit niille tulee lapsi :D Ei sais verrata itteään muihin, tiiän. Miettii vaan väkisin omaa elämää ku kuuntelee muiden juttuja ja yrittää parhaansa mukaan hymyillä ja onnitella..

Joo sellaisia ajatuksia tänään. Yritän nyt vaan keskittyy miettii mitä haluun :D Onneks kohta on joulu niin on ees jotain tavallisesta arjesta poikkeavaa!