Mitä enemmän nään muita miehiä, sitä enemmän kiinnyn omaani :D Miehillä on varmaan joku kevät innostus meneillään.. Oon jo ennenkin todennut että vedän puoleeni kaikki omituisimmat yksilöt.. Välillä vaan vähän ihmettelen tuttava miesteni käytöstä.. Välillä ollaan niin kiinnostuneita jostain toisesta, seurustellaan ja yhtäkkiä minä olenkin ainut nainen ketä on kiinnostanut..

Joo selvennän vähän. Aloitan nyt vaikka lyhyemmästä jutusta:D Joskus vuosia sitten tutustuin yhteen jätkään jolla olikin mielessä tyttöystävän metsästys.. Noh aika monta kertaa ollaan kunnon riidat saatu aikaseksi ja lopulta hän kyllä ymmärsikin että en ole kiinnostunut (aluksi hän vain väitti etten voi tietää kun ei olla seurusteltu tai mtn..) Kaikkien ongelmien jälkeen ollaan ihme vaan pysytty aika läheisinäkin kavereina nyt vissiin 6 vuotta? Voi olla jo kauempinkin itseasiassa. No se nyt ei oo pointti. Nyt hän kyllä tietää että minulla on toinen ja hän onkin jo luovutanut. Silti hän on nyt viimeaikoina taas alkanut kertoa miten rakastaa minua. Saan ihan hirveän huonon omatunnon kun hän kertoo samassa yhteydessä olevansa yksinäinen ja masentunut.. En tiiä miksi hän haluaa syyllistää vai hauaako hän vain puhua jollekkin? Hänkin vain jossain vaiheessa kertoi olevansa ihastunut yhteensä kuuteen :D

Seuraava ongelma on toinen kaveri. Meillä oli joskus jotain juttuakin.. On meillä ollut hyviäkin hetkiä, mutta toisinaan vaan toivoisin ettei koskaan oltaisi tutustuttu.. Hänestä kirjoitin aiemminkin, hän melkein pilasi suhteeni herra H:n kanssa, mutta luojan kiitos asiat meni näin. Hän seurusteli toisen kanssa jonkun aikaa sitten. Aluksi hänestä ei kuulunut silloin oikein mitään. Sitten alkoi taas tulla viestejä ja niihin tuli sydämiä ja kaikkia pusu juttuja.. Ja sitten kun hän erosi hän kertoi samana päivänä rakastaneensa minua kokoajan.. Tuntui ensinäkin vähän ristiriitaiselta kun hän ensin kertoi naisen jättäneen hänet ja masentuneensa siitä ja seuraavaksi hän kertoi ettei koskaan hänestä kovin paljoa välittänytkään. :D Nyt hän taas laittaa viestejä ikävöivänsä minua yms.. Hän vihjailee näkemistä, mutta ei ehdota suoraan. Ja eilen hän sanoi kiintyneensä ja haluavansa puhua. En vain oikein ole vakuuttunut hänen kanssaan puhumisesta.. Itselläni ei ole mitään sanottavaa. Ja ennenkin kun hän on halunnut puhua niin minä olen puhunut ja hän ei ole voinut edes vastata oikein mitään. Pahinta on kun hän alkaa välillä vielä itkeä.. Enkä oikeasti tajua mistä hän haluaa puhua? Olen kertonut ettei minulla ole tunteita ollenkaan ja hän tietää hyvin että olen toisen kanssa.. Ja jos puhumme niin tiedän myös että hän alkaa syyttelemään minua menneistä. Hän tekee sen aina. En nyt jaksa taas alkaa jauhaa siitä, mutta hän teki itse aika törkeästi ja silti aina selittää miten törkeä minä olen ollut. Ja kun en tajua miksi hän yhä muka haluaisi olla kanssani. Meillä ei ole oikein mitään yhteistä ja ollaan erimieltä lähes kaikesta mistä voi olla. En mä ainakaan halua suhdetta missä tapellaan joka asiasta ja ollaan kaikesta erimieltä :D Pelkästä kämpän valinnasta tulisi varmaan maailmansota. Ja kun en tajua miksi oikeasti täytyy väittää kaikesta vastaan. Koska minähän en voi esimerkiksi autoista tietää mitään..

Vielä kolmannenkin kaverin käytös vähän ihmetytti. Hän vihjasi kiinnostustaan ja kun kuuli että minulla menee paremmin herra H:n kanssa hän muutti exänsä kanssa yhteen. Hän oli juuri sanonut että he erosivat kun ei toiminut ja sitten viikko tai kaksi eteenpäin he muuttivatkin yhteen :D

Noh taidan kohta käpertyä oman kullan kainaloon :) Yritän nyt nauttia tästä kun meillä menee hyvin. Huomaan manailevani välillä ja välillä olen miettinyt että pitäisikö itse lähteä tästä jutusta ennenkuin alkaa menemään huonosti.. Yritän nyt oikeasti olla miettimättä liikaa ja keskttyä tähän <3 Voin murehtia sitten JOS käy huonosti :D